Zoek bijvoorbeeld naar een activiteit of pagina

Communiceren met overtuigingskracht

Als kunstenaar of culturele organisatie werk je met ziel en zaligheid aan jouw project. Nu wil je dat ook krachtig presenteren aan een mogelijke partner, jury of geldschieter. Kun jij wel wat hulp gebruiken om jezelf en je project sterk neer te zetten? Meld je aan voor onze workshop Communiceren met overtuigingskracht! Hierin ontdek je hoe je helder communiceert en anderen overtuigt. 

Hoe vertel ik over mijn werk?

Succes hebben als kunstenaar of creatieve maker begint met een helder verhaal over de essentie van je werk. Waar ben je goed in? En waarom doe je wat je doet? In deze workshop leer je een methode die je houvast biedt voor een goed verhaal waarmee je overtuigt. 
 

Voorbereiding voor je pitch

Bekijk ter voorbereiding vast de vijf stappen van B hungry & get fed en schrijf een eerste versie van je verhaal aan de hand van de 5 stappen uit het model. Het hoeft niet perfect te zijn. De workshop is bedoeld om er verder aan te schaven en je verhaal uit te testen. Hoe komt je verhaal over? Wat blijft er hangen in de hoofden van de luisteraars? Met feedback uit de zaal krijg je daar meer zicht op. NB. We werken aan de essentie van je verhaal, beeld laten we nog even buiten beschouwing.

Over Marlies Leupen

Over Marlies Leupen

Marlies ontwikkelt en verzorgt sinds 2004 trainingen op maat voor creatieve professionals in de culturele en maatschappelijke sector. Via interactieve workshops leert zij professionals hoe zij de essentie van hun ideeën boven water krijgen. En helpt ze zo een flinke stap verder.